veelgestelde-vragen

Neem contact met ons op.

Meer informatie

Over onsVragen & Offerte

Op deze pagina vindt u antwoord op enkele veelgestelde vragen.

Algemeen

1. Wat zijn de mogelijkheden als je slecht ter been bent of in een rolstoel zit?

Hoe graag we het ook wel anders zouden willen, maar het is best moeilijk om als gehandicapte aan boord van onze boot te komen.

Mensen die gebruikmaken van een rolstoel, maar wel een klein stukje zelfstandig (of met wat ondersteuning) kunnen lopen, kunnen wel mee, als ze zelf kunnen zitten op de bankjes. Maar het blijft een moeilijk punt dat de betreffende persoon over de rand van de steiger, de rand van de boot en in de boot een paar treden af en op moet.

Let wel op, want de rolstoel kan niet mee aan boord. De rolstoel zal dan weggebracht moeten worden naar de auto of foyer van de DRU. Dit kost tijd, dus zorg dat u dan wel ruim voor vertrek aanwezig bent.

Voor mensen die een rollator gebruiken geldt hetzelfde.

Bij een zogenaamde groepsvaart, waarbij u de boot voor uw eigen gezelschap hebt gehuurd, kan de rolstoel, afhankelijk van de groepsgrootte eventueel wel mee.

Neem hierover vantevoren contact op met het boekingskantoor.

2. Is telefonisch contact mogelijk?

Aangezien het vrijwilligers werk is, zijn wij niet permanent telefonisch bereikbaar

U kunt het beste communiceren per email. Uw mails worden dan z.s.m. beantwoord. Zonodig nemen wij dan telefonisch contact met u op.



Rondvaarten

1. Kan ik een optie nemen op een vaart?

Is alleen mogelijk. op speciaal verzoek en in overleg met ons boekingsbureau.

Stuur hiervoor een email naar: Boekingen@ijsselvaart.nl

2. Gaat een vaart door bij slecht weer?

De vaarten gaan ook bij slecht weer gewoon door. De boot is overdekt, dus dat is geen probleem. Alleen in geval van noodweer of hevige onweersbuien wordt de tocht geannuleerd.

3. Mogen er honden aan boord?

Er zijn geen huisdieren toegestaan aan boord van de Iesselganger.

4. Hoeveel personen kunnen er aan boord?

Voor het vaarseizoen 2024 geldt: Het maximum aantal plaatsen dat gereserveerd kan worden is 40.



Boeken & betalen

1. Kan ik boeken per mail?

Reserveren per mail is helaas niet mogelijk.

U kunt alleen online reserveren via onze boekingssite en daarbij dient direct betaald te worden via iDEAL of PayPal






Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen

Contact opnemen »

Contact & reserveren

Reserveringen en boekingen zijn uitsluitend mogelijk via de website en het kantoor van de VVV Ulft. Na betaling ontvangt u (per email) een schriftelijke bevestiging, die tevens dient als plaatsbewijs.

Postadres
De Iesselganger
Postbus 39
7070 AA Ulft

KvK inschrijfnummer
55210090

BTW nummer
NL851609235B01
Email
boekingen@ijsselvaart.nl

Verkoop / reserveren
Online boeken of via
VVV Ulft

Social Media
Copyright De Iesselganger 2019 - 2024  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden  |  Sitemap Design & development by: Timeless Design